www.topsantehnika.lv
Noteikumi
Latvijas republikas likumdošana nosaka, ka interneta veikala īpašniekam ir jāatrunā preču piegādes un atgriešanas noteikumi, kā arī atteikuma tiesības. Šādu atrunu sauc par distances līgumu (MK noteikumi).
Distances līgums
Šajā Interneta veikalā piedāvāto preču pārdevējs - SIA TOP Santehnika (reģ.nr 40203392981 , juridiskā adrese: Salaspils nov., Saulkalne, "Gatves"-9, LV2117 ) no vienas puses, turpmāk saukts Pārdevējs, un persona, kas veic pasūtījumu, turpmāk saukta Pircējs, no otras puses, noslēdz šādu Līgumu:
Pārdevējs apņemas pārdot un piegādāt Pircējam preces, atbilstoši Pircēja pasūtījumam.Piegādes un samaksas kārtība
Pircējs veic preču pasūtīšanu caur šo mājas lapu - www.topsantehnika.lv, norādot pasūtāmo preču veidu un daudzumu. Pircējam ir iespēja veikt apmaksu par preci lietojot Interneta veiklā iestrādātos maksājuma rīkus vai apmaksājot pārdevēja sagatavoto un Pircējam pa e-pastu nosūtīto pasūtījumam atbilstošo rēķinu. Rēķins tiek sagatavots elektroniski un ir derīgs bez paraksta.
Pārdevējs nodrošina preču saņemšanu (bez piegādes) 1-5 darba dienu laikā kopš ir saņemta apmaksa (nauda ieskaitīta TOP Santehnika SIA bankas kontā) par preci, saņemšanas laiku saskaņojot ar Pircēju. Piegādi Latvijā, Igaunijā, Lietuvā un Skandināvijas valstīs nodrošina Venipak Latvija, Exprespasts, Smartpost, DPD Latvija, Omniva. Preču piegādes laiks ir no 1-5 darba dienām kas ir atkarīgs no preču piegādes apjoma daudzuma. Prece tiek piegādāta klientam no Hipokrātu ielas 2D, Katlakalna ielas 9, Latgales ielas 456a, Čuibes ielas 9 un Ganību dambis 2a - Rīgas noliktavām, atkarīgs no izvēlētās preces. Preču saņemšana notiek Hipokrātu ielas 2D, Katlakalna ielas 9, Latgales ielas 456a, Ganību dambis 2a un Čuibes ielas 9 noliktavās, iepriekš vienojoties ar pārdevēju. Pasūtīto preci, pircējam jāizņem no noliktavas 7 dienu laikā. Pēc 7-ās dienas tiek aprēķināta glabāšanas maksa 3,00 EUR par 1 kalendāro dienu ja nav saskaņots ar pārdevēju.Gadījumos kad Pircējam prece tiek piegādāta ar kurjeru un Pircējs neatrodas norādītajā adrese, kurjers piegādā preci atkārtoti. Par atkārtoto un katru nākamo preču piegādi tiek piestādīts rēķins par tādu pašu summu cik izmaksāja piegāde.
PREČU PIEGĀDE : Preču piegādi uz klienta norādīto adresi un pakomātiem veic mūsu partneri – Venipak Latvija, Exprespasts, Smartpost un DPD Latvija par sadaļā PREČU PIEGĀDE/SAŅEMŠANA atrunātām izmaksām.
Pēc pasūtījuma nodošanas kurjeram vai piegādei uz pakomātu Jūs saņemsiet e-pastu par sūtījuma statusu (izsekošanas info). Kurjers pirms ierašanās ar Jums sazināsies un vienosies ar Jums par piegādes laiku, bet par sūtījuma saņemšanu pakomātā Jūs saņemsiet SMS ar aicinājumu izņemt pasūtījumu/sūtījumu no pakomāta. Saņemot preci, obligāti pārbaudiet iepakojumu, tam ir jābūt veselam un nebojātam. Atveriet vaļā iepakojumu un pārbaudiet, vai tur ir pasūtītā prece/s un vai to iepakojums nav bojāts. Ja piegādātā/s prece/s neatbilst preču pasūtījumam vai iepakojums ir bojāts, informējiet pārdevēju ([email protected]. tel.+371 29287710) par bojātu iepakojumu vai preču neatbilstību. Kā arī lūdzam sūtīt fotogrāfijas vai video ar saņemšanas un izpakošanas brīdī fiksētajiem bojājumiem, pievienojot īsu aprakstu par bojājumu.
Gadījumos, ja prece bija saņemta bojāta, skrāpēta utt un par to laicīgi nav ziņots pārdevējam, pretenzijas netiks pieņemtas. Saņemto bojātu/brāķētu preci bez pārdevēja informēšanas aizliegts lietot! Jeb kādā veidā bojātai precei netiek piemērota garantija. Par saņemto preci atbildīgs pircējs.
Atteikuma tiesības
Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas brīža, nosūtot Pārdevējam par to atteikuma vēstuli. Atteikuma vēstules veidlapu Pārdevējs nosūta Pircējam pa e-pastu pēc Pircēja pieprasījuma. Naudas atmaksa tiek veikta izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu klients izmantoja darījumā.Pircēja pienākums ir 7 dienu laikā pēc atteikuma vēstules nosūtīšanas atdot preci Pārdevējam. Visus izdevumus, kas radīsies saistībā ar preces nosūtīšanu atpakaļ Pārdevējam uz noliktavu kur tika izņemta prece ( Hipokrātu ielas 2D, Katlakalna ielas 9, Latgales ielas 456a un Čuibes iela 9 noliktavu), sedz Pircējs. Pārdevējs 10 darba dienu laikā atgriež naudu par preci (piegādes nauda netiek atgriezta, ja tāda bija) uz kontu no kura tika veikts maksājums.
Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:
- pasūtītās preces pēc to rakstura nevar atdot atpakaļ;
- pasūtītās preces ir izgatavotas tieši Pircējam pēc individuāla pasūtījuma;
- pircējs ir atvēris iepakojumu un tas ir bojāts.
- prece ir lietota vai tai ir lietošanas pazīmes.
- iekārtu rezerves daļas tiek pasūtītas bez saziņas ar pārdevēju
Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta sestā daļa nosaka, ka "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā". Pārdevējs patur tiesības Pircējam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja prece ir bojāta, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums vai ja tās iepakojums ir būtiski bojāts.
Datu apstrāde
Ievadot nepieciešamo informāciju, noformējot pasūtījumu, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies un piekrīt, ka viņa sniegtie dati tiek izmantoti, lai Pārdevējs varētu pieņemt Pircēja pasūtījumu un veikt preču piegādi saskaņā ar LR likumdošanas prasībām. Ievadot informāciju, Pircējs piekrīt, ka tam uz norādīto e-pastu tiks izsūtīti paziņojumi, kas saistīti ar Pircēja pasūtījuma apstrādi.
STRĪDU IZSKATĪŠANAS KĀRTĪBA
Visi strīdi, kas varētu rasties par Līguma saistību izpildi starp Pusēm, tiks risināti
sarunu ceļā. Sarunu nesekmīga iznākuma gadījumā strīds tiks izšķirts Latvijas
Republikas tiesā normatīvajos aktos noteiktā kārtībā.
Privātuma politika
Šī privātuma politika informē par privātuma praksi un personas datu apstrādes principiem saistībā ar SIA TOP Santehnika mājas lapu un pakalpojumiem. Lai sazinātos saistībā ar datu apstrādes jautājumiem, lūdzu rakstiet e-pastu uz info@topsantehnika.lv.
Kādu informāciju mēs iegūstam?
Mēs iegūstam tādus personas datus, ko jūs mums brīvprātīgi sniedzat ar e-pasta starpniecību, aizpildot tīmeklī bāzētās anketas un citā tiešā saziņā ar jums.
Iesniedzot pasūtījumu, jums jānorāda vārds, uzvārds, kontaktinformācija, piegādes adrese, un cita informācija kuru jūs vēlaties sniegt.
Kā mēs izmantojam iegūtos personas datus?
Mēs varam izmantot iegūtos personas datus, lai
- sniegtu jums jūsu pieprasītos pakalpojumus un informāciju,
- apstrādātu jūsu pasūtījumus un noformētu nepieciešamos dokumentus,
- sniegtu jums efektīvu klientu atbalstu,
- palīdzētu novērst apdraudējumu vai krāpnieciskas darbības,
- nosūtītu jums informatīvus ziņojumus, ja esat nepārprotami piekrituši tādus saņemt,
- ievērotu normatīvo aktu prasības.
Mēs varam nodot jūsu informāciju trešajām personām, lai ievērotu normatīvo aktu prasības, sadarbotos ar uzraudzības iestādēm, palīdzētu novērstu noziedzīgas darbības un aizsargātu mūsu, jūsu un citu personu likumīgās tiesības.
Kā mēs aizsargājam personas datus?
Jūsu personas datu aizsardzībai mēs izmantojam dažādus tehniskus un organizatoriskus drošības pasākumus. Jūsu personas dati ir pieejami ierobežotam cilvēku skaitam, tikai pilnvarotām personām.
Cik ilgi mēs glabājam personas datus?
Mēs glabājam jūsu personas datus tik ilgi, cik ilgi tie ir mums nepieciešami atbilstoši to ieguves mērķim un kā to pieļauj vai nosaka normatīvo aktu prasības.
Kā mēs izmantojam sīkdatnes?
Sīkdatnes ir nelielas teksta datnes, ko jūsu apmeklētās mājas lapas saglabā jūsu datorā. Tās tiek izmantotas, lai nodrošinātu mājas lapas darbību, kā arī lai sniegtu informāciju vietnes īpašniekiem.
Šī mājas lapa var iestatīt sekojošas sīkdatnes:
- Funkcionālās sīkdatnes. Šīs sīkdatnes ir nepieciešamas, lai jūs spētu pārvietoties mājas lapā un lietot tās funkcijas. Bez šim sīkdatnēm mēs nevaram nodrošināt jūsu pieprasītos pakalpojumus, piemēram, preču groza funkcionalitāti.
- Google Analytics sīkdatnes. Šīs sīkdatnes lieto, lai iegūtu mūsu mājas lapas apmeklējuma statistiku. Mēs lietojam šo informāciju, lai uzlabotu vietnes darbību un reklāmas pasākumus.
- Mērķētas reklāmas rīku sīkdatnes. Šīs sīkdatnes lieto, lai paaugstinātu reklāmas efektivitāti un rādītu reklāmas, kas, visticamāk, jūs interesēs visvairāk.
- Trešās puses pakalpojumu sniedzēja sīkdatnes. Sīkdatnes var iestatīt šādi šajā mājas lapā lietotie trešo pušu pakalpojumi: Facebook poga "Patīk", draugiem.lv poga. Dažas no šīm sīkdatnēm var tikt izmantotas, lai sekotu līdzi jūsu darbībām citās mājas lapās, un mēs tās nevaram kontrolēt, jo šīs sīkdatnes nav iestatījusi mūsu mājas lapa.
Kā atteikties no sīkdatnēm?
Lai atteiktos no sīkdatņu saņemšanas, jūs varat izmantojot privātās pārlūkošanas režīmu, kuru nodrošina lielākā daļa pārlūkprogrammu (privāts logs, inkognito logs vai InPrivate logs). Jebkādas sīkdatnes, kas tiek izveidotas, darbojoties privātās pārlūkošanas režīmā, tiek dzēstas, tiklīdz jūs aizverat visus pārlūka logus.
Lai atteiktos no mērķētas reklāmas rādīšanai nepieciešamās informācijas iegūšanas un lietošanas, jūs varat izmantot bezmaksas rīku Your Online Choices vai YourAdChoices.
Jūsu tiesības saistībā ar jūsu personas datiem
Ja jūs esat datu subjekts saskaņā ar ES VDAR (piemēram, jūs esat ES pilsonis un sniedzat mums savus personas datus), jums ir turpmāk minētās tiesības saistībā ar saviem personas datiem:
- Tiesības piekļūt informācijai. Jums ir tiesības saņemt informāciju par to, kāpēc un kā tiek apstrādāti jūsu personas dati. Jums ir tiesības bez maksas saņemt mūsu rīcībā esošo jūsu personas datu kopiju plaši izmantotā elektroniskā formātā.
- Tiesības labot. Jums ir tiesības panākt neprecīzu vai nepilnīgu personas datu labošanu vai papildināšanu bez nepamatotas kavēšanās.
- Tiesības „tikt aizmirstam”. Jums ir tiesības atsaukt savu piekrišanu personas datu apstrādei un panākt savu personas datu dzēšanu bez nepamatotas kavēšanās, tiklīdz dati vairs nav nepieciešami, lai sniegtu jūsu pieprasītos pakalpojumus un ievērotu normatīvo aktu prasības.
- Tiesības ierobežot apstrādi. Jums ir tiesības panākt savu personas datu apstrādes ierobežošanu, ja jūs iebilstat pret to un mums nav leģitīmu pamatu turpināt apstrādi, ja jūs apstrīdat datu precizitāti, ja apstrāde ir pretlikumīga vai ja jūs pieprasāt celt, īstenot vai aizstāvēt likumīgas prasības.
- Tiesības iebilst. Jums ir tiesības jebkurā brīdī iebilst pret datu apstrādi, ja vien tas nav nepieciešams sabiedrības interesēs veicamam uzdevumam vai apstrādei nepastāv neapstrīdami likumīgs pamats.
- Citas tiesības saskaņā ar VDAR. Vairāk informācijas skatiet, apmeklējot ES datu aizsardzībai veltīto mājas lapu.
Garantijas Noteikumi topsantehnika.lv i-veikalā
1. Garantija
2. Garantijas periods
2.3. Garantija neattiecās uz rezerves daļām kuras tika uzstādītas pašrocīgi. Uzstadītājam jābūt sertificētam meistaram.
GARANTIJA NAV SPĒKĀ
- Ja bojājums radies nepareizas ekspluatācijas, pārtaisīšanas, modifikācijas, sliktas uzturēšanas, nepietiekamas uzturēšanas vai paviršas aprūpes rezultātā.
- Ja bojājums radies lietošanas instrukcijā doto norādījumu neievērošanas dēļ.
- Ja precei veikts remonts pašrocīgi, kas nav sertificēts serviss/meistars.
- Ja preces ir tikušas izmantotas komerciālos nolūkos.
- Ja pircējs nespēj uzrādīt pirkuma apliecinošu dokumentu - čeku un pareizi aizpildītu garantijas talonu.
3. Garantijas izpildes vieta un veids
4. Garantijas noteikumu izņēmumi
5. Preces nodošana garantijas remontā
6. Noderīga informācija Pircējiem
_______________
Pircējs/Patērētājs, veicot pasūtījumu, ar savu parakstu vai pasūtījuma apstiprinājumu apliecina, ka ir iepazinies ar visiem noteikumiem, apņemas tos ievērot un šie noteikumi ir sastādīti atbilstoši godīgai komercpraksei un Pircēja/Patērētāja interesēm.